środa, 24 sierpnia 2011

Sekswona bielizna cz.2

Każda bielizna może być seksowna. Jeżeli jednak chcesz się poczuć wyjątkowo, załóż gorset! Jest tyle możliwości, że na pewno znajdziesz coś dla siebie. Niektóre z nich wyposażone są w zapięcia do pończoch, dzięki czemu nie będziesz już musiała martwić się pasem. Możesz wybrać model z miseczkami w stylu bardotki, z push-upem, bądź bez miseczek, zapinany tylko na tułowiu. Są wiązane, zapinane na haftki... z przodu lub z tyłu. Krótkie lub dłuższe. Jest też wiele modeli dla odważnych pań, przeznaczonych wyłącznie do sypialni.

Ja osobiście nie zakładam gorsetu, jeżeli czeka mnie długi dzień, ale od czasu do czasu owszem. Czuję wtedy, że emanuję seksapilem.





Czyż nie są seksowne?

3 komentarze:

  1. Jak najbardziej jestem za gorsetami, to cudowny wynalazek! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. lateksowy zdecydowanie nie jest sexy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ibm - dla mnie też nie, ale chciałam uwzględnić różne gusta:)

    OdpowiedzUsuń