czwartek, 11 sierpnia 2011

Na dobry początek



Witajcie Moje Drogie!

Już od jakiegoś czasu noszę się z zamiarem założenia bloga. Pogoda w te wakacje nie rozpieszcza, więc w końcu postanowiłam zrealizować ten plan:) Mam nadzieję, że będziecie tu zaglądać od czasu do czasu, a posty, które zamieszczę będą dla Was inspirujące i ciekawe.
Już nazwa bloga sugeruje, czego on będzie dotyczył i do kogo będzie głównie skierowany. Będę pisała o typowo kobiecych rzeczach, mam nadzieję, że choć kilka z Was będzie je czytało.
Przeraża mnie coraz częstszy widok dziewczyn, które siebie nie szanują. Które pozwalaną mężczyzną nieprzyzwoicie zachowywać się w ich obecności, podporządkowują się wszystkim im zachciankom, a ich stroje są tak wyzywające, że czuję niesmak patrząc jak w nich wyglądają. Skończmy z tym! Bądźmy kobietami z klasą, eleganckimi, inteligentnymi i odrobinę kokieteryjnymi. Na każdy temat miejmy coś do powiedzenia, osiągajmy sukcesy i miejmy przyjaciół. Dbajmy o siebie, bo nikt inny tego nie zrobi za nas.

Na koniec kilka zdjęć inspirujących, znanych kobiet:) Przynajmniej w niektórych dziedzinach na pewno możemy od nich wiele skorzystać



1 komentarz:

  1. Widzę, że ta strona już mi się podoba:) Masz dużo racji pisząc o tym wszystkim:) Dodaje do ulubionych i zapraszam na mojego bloga na fb Misz Masz :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń